Успешни СЕО тактики

Успешни СЕО тактики за повишаване на рейтинга на уеб сайта Ви.

Успешни СЕО тактики

СЕО оптимизацията (Search engine optimization) е важна част от израждането на всеки уеб сайт, тъй като именно тя води до повишаване на page rank (рейтинга) на страниците. Най-важните неща за успешната оптимизация са създаването на уникален текст, правилният подбор на ключовите думи, честото актуализиране на информацията, изграждането на мрежа от линкове към сайта Ви.

СЕО е съвкупност от тактики, чието спазване допринася за класирането на сайта Ви в по-предни позиции в търсачките. Някои от тях са:

Успешни СЕО тактикиСтруктура на уеб сайта – навигацията трябва да е възможно най-опростена, а дизайна да е user friendly. Желателно е да има breadcrumb (пътя до дадена вътрешна страница), за да се улесни ориентацията на потребителите, а и на търсачките.

Успешни СЕО тактикиURL (адрес на страницата) - Добре е да се използват ключови думи в URL-a. Ако сайта Ви е динамичен, параметирте в URL-а трябва да са сведени до минимум. Колкото по-близо е ключовата дума в URL до основната директория, толкова по-голяма е възможността за индексиране на сайта Ви. Имената на поддиректориите трябва да са точно и ясно подбрани.

Успешни СЕО тактикиЗаглавия - Title Tag (Заглавие на сайта) и <h1> до <h6> тагове (HTML заглавия) - Те са от изключителна важност, защото показват на търсачките, за какво са страницата и съдържанието, което да се индексира. Трябва да са точни, не много дълги и да отразяват същността на текста. Не трябва да има еднакви заглавия на 2 или повече уеб страници в сайта ви, т.е. заглавието на всяка една страница е нещо, което е уникално.

Успешни СЕО тактикиСъдържание на уеб сайта – Трябва да имате достатъчно текст, за да можете да се класирате по-нагоре при търсене по ключова дума, в сравнение с няколкото милиона конкурентни страници. Колкото повече статии, мнения и страници, обединени около дадена ключова дума има в сайта, толкова по-напред ще се класира с нея.

Успешни СЕО тактикиAlt атрибути към изображенията – Кратко описание на снимката (използват се ключови, ако е възможно). Чрез използването им може да се помогне на търсачките да вникнат в съдържанието на снимковия материал в сайта Ви. Името на самия файл, също трябва да съвпада със съдържанието му. Например, ако има снимка с полярни мечки, тя трябва да е наименувана polar_bear.jpg.

Успешни СЕО тактикиВходящи линкове (deep linking) - Уеб сайтовете с повече връзки от други сайтове са с по-добър page rank. Хубаво е сайта да има повече дълбоки връзки, за да се повиши стойността му и за потребителите и за търсещите машини.

Успешни СЕО тактикиИзходящи линкове - не трябва да се прекалява с тях, защото по този начин се извеждат потребителите от сайта, като по този начн рейтинга му намалява. Не се слагат повече от 50 линка към големи страници и 10 за страници, които имат нужда от по-висок page rank, освен ако Вашият уеб сайт не е подкрепен от много входящи линкове от други сайтове.

Успешни СЕО тактикиВътрешни линкове - за да може търсачките да обхождат не само началната страница на сайта Ви, но и вътрешните, трябва да бъдат създадени линкове между отделните страници. Например, ако имате страница за гипскартон, думата гипскартон трябва да е линк, когато тя присъства в текста на другите страници. Разбира се, ако тази дума се повтаря няколко пъти в един текст, тя трябва да е линк само веднъж.  Не е добре за индексацията, ако към някоя страница няма достатъчно линкове. В никакъв случай не трябва да съществуват линкове, които не работят. Може да се създаде и Sitemap за сайта, не само за да се свържат страниците в него, но и за да се осигурят повече връзки помежду им.

Успешни СЕО тактикиTrust Rank (или т.нар. ниво на доверие) – линкове от стари страници, носят Trust Rank на по-новите страници, субкатегории и поддомейни, като по този начин се ускорява обновяването на резултатите им. Това може да стане и от вътрешни страници на Вашия уеб сайт.

Успешни СЕО тактикиFooter– Могат да се сложат линкове с ключови думи към вътрешни страници в тази част от сайта, но имайте предвид, че страниците с малко текст, ще изглеждат еднакви за търсещите машини, тъй като в кода им ще се виждат само footer-а и навигацията.

Успешни СЕО тактикиИ не на последно място, съдържанието на уеб сайта Ви трябва да се променя. Google обича сайтовете, които се развиват и ги награждава с по-висок рейтинг при търсене.

Уеб проекти - портфолио

Услуги - изработка на сайт

Изработка на сайтове

Уеб сайтове за заведения, Уеб сайтове за ресторанти, дискотеки, барове, пицарии

Интер Медиа изработва уеб сайтове за заведения - ресторанти, дискотеки, барове, пицарии. Всеки един наш проект разполага със CMS (система за управление на съдържанието).
Цената е от 350 - 750 лв.

повече
Статичен уеб сайт

Статичният уеб сайт е подходящ за личен сайт или за малка фирма с желание да популяризира дейността си. Този вид уеб сайт е Вашата виртуална визитка.
Цена за изработка на статичен уеб сайт (уеб сайт без система за администрация): 320 - 450 лв.

повече
Динамичен уеб сайт

Динамичният уеб сайт е подходящ за компании, желаещи да развиват бизнеса си в Интернет, да популяризират цялата си продуктова гама в Интернет или да правят много често актуализация на данните в сайта.

повече

Новини

прочети всички новини »